A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Татарбунарської міської ради

Презентаційний меседж учителів-словесників

Дата: 27.02.2020 08:21
Кількість переглядів: 316

27 лютого вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури шкіл району завітали до  комунального закладу «Татарбунаська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В.З. Тура».

Свій творчий доробок представили досвідчені вчителі-словесники закладу: Мельник Олена Василівна, вчитель української мови та літератури, Чияченко Наталя Петрівна, вчитель зарубіжної літератури, Коваленко Тамара Іванівна, вчитель української мови та літератури.

Фото без опису

Розпочала майстер-клас Мельник Олена Василівна інтерактивом «Соціалізація особистості  на уроках української мови та літератури засобами розвитку креативного мислення». Учитель поділилася досвідом роботи з колегами щодо  використання на уроках інтерактивних методів навчання: дискусійні технології, технології рольової гри, ситуація успіху, театралізація, психологічні вправи; використання технології мнемотехніки: кроссенс, флеш-картки, хмари тегів, ейдос-конспекти, QR-коди, інтелект-карти, залучивши вчителів до творчої співпраці. Учениця 10 класу  Бойченко Ольга презентували гостям семінару творчий проект «Фразеологізми у шкільному житті». Цікавою формою роботи була сучасна інтерпретація твору Івана Котляревського «Наталка Полтавка»,  в якій учні вживали сучасні  фразеологізми.  

Фото без опису Фото без опису

Чияченко Наталя Петрівна детально зупинилася на активізації навчальної діяльності учнів  під час проведення інтегрованих уроків. На прикладі фрагменту уроку  «Епоха Відродження в Європі, характерні ознаки ренесансної культури» ознайомила учасників майстер-класу з родзинками  власного творчого доробку.

Фото без опису

Коваленко Тамара Іванівна продемонструвала власне бачення використання інноваційних форм і методів розвитку ключових компетентностей учнів на уроках української літератури. Вчителі опрацювали технології застосування методів «Доміно», «Кубування», «Дерево рішень», «Мозаїка», «Діаграма Венна», «Fishbone» (фішбоун).

Фото без опису

Цікаво й змістовно проведені педагогічні майстерні  не залишили байдужими жодного з присутніх. Учасники дійшли висновку, що пріоритетним напрямком роботи кожного вчителя є перенесення акцентів зі знань і вмінь на формування в учнів системи компетентностей, тобто життєвих навичок, які допоможуть молоді соціалізуватися в самостійному житті.

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора