Презентаційний меседж учителів-словесників
27 лютого вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури шкіл району завітали до комунального закладу «Татарбунаська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. В.З. Тура».
Свій творчий доробок представили досвідчені вчителі-словесники закладу: Мельник Олена Василівна, вчитель української мови та літератури, Чияченко Наталя Петрівна, вчитель зарубіжної літератури, Коваленко Тамара Іванівна, вчитель української мови та літератури.
Розпочала майстер-клас Мельник Олена Василівна інтерактивом «Соціалізація особистості на уроках української мови та літератури засобами розвитку креативного мислення». Учитель поділилася досвідом роботи з колегами щодо використання на уроках інтерактивних методів навчання: дискусійні технології, технології рольової гри, ситуація успіху, театралізація, психологічні вправи; використання технології мнемотехніки: кроссенс, флеш-картки, хмари тегів, ейдос-конспекти, QR-коди, інтелект-карти, залучивши вчителів до творчої співпраці. Учениця 10 класу Бойченко Ольга презентували гостям семінару творчий проект «Фразеологізми у шкільному житті». Цікавою формою роботи була сучасна інтерпретація твору Івана Котляревського «Наталка Полтавка», в якій учні вживали сучасні фразеологізми.
Чияченко Наталя Петрівна детально зупинилася на активізації навчальної діяльності учнів під час проведення інтегрованих уроків. На прикладі фрагменту уроку «Епоха Відродження в Європі, характерні ознаки ренесансної культури» ознайомила учасників майстер-класу з родзинками власного творчого доробку.
Коваленко Тамара Іванівна продемонструвала власне бачення використання інноваційних форм і методів розвитку ключових компетентностей учнів на уроках української літератури. Вчителі опрацювали технології застосування методів «Доміно», «Кубування», «Дерево рішень», «Мозаїка», «Діаграма Венна», «Fishbone» (фішбоун).
Цікаво й змістовно проведені педагогічні майстерні не залишили байдужими жодного з присутніх. Учасники дійшли висновку, що пріоритетним напрямком роботи кожного вчителя є перенесення акцентів зі знань і вмінь на формування в учнів системи компетентностей, тобто життєвих навичок, які допоможуть молоді соціалізуватися в самостійному житті.