A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Татарбунарської міської ради

Якщо ти хочеш зміну в майбутньому – стань цією зміною в сьогоденні. Магатма Ганді

Дата: 21.10.2019 11:06
Кількість переглядів: 476

18 жовтня 2019 року педагогічний колектив КЗ «Лиманський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» гостинно запросив педагогів району на майстер-класи з впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.

Фото без опису Фото без опису

Учні закладу зустріли учасників заходу теплими словами та щирими побажаннями здоров’я, радості, натхнення та творчого вогнику.

Фото без опису Фото без опису

Федоров Олександр Васильович, директор навчально-виховного комплексу, провів екскурсію по школі та ознайомив із навчально-дидактичним комплексом кабінетів.

Фото без опису Фото без опису

Вчитель початкових класів Луценко Лілія Іванівна на інтегрованому уроці математики та літературного читання продемонструвала шляхи впровадження інтерактивних та ігрових технологій.

Фото без опису Фото без опису

Під час  уроку біології Шульга Оксана Василівна поділилася досвідом щодо використання інноваційних і дослідницько-проектних технологій.

 Фото без опису Фото без опису

На інтегрованому уроці української мови, географії та геометрії вчителі Прохорова Людмила Іванівна, Калиновський Олег Олександрович, Михайленко Поліна Миколаївна показали інтегративно-комплексний підхід в освітньому  процесі на основі  педагогіки співробітництва та  партнерської взаємодії.

Фото без опису Фото без опису

Інтеграцію навчальних дисциплін  як ефективний засіб формування ключових компетентностей учнів ефективно застосували на інтегрованому уроці української літератури та християнської етики Дяченко Анжеліка Анатоліївна та Кожухаренко Тетяна Анатоліївна.

І все це за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, використання яких дає можливості для творчого потенціалу вчителя, дозволяє сформувати стійкий інтерес учнів до предмету, впливає на якість знань, результативність навчання, загальний розвиток учнів.

Педагоги переконалися, що такі зустрічі дають можливість поділитися власними надбаннями,  надихають колег-учасників, створюють атмосферу невимушеного спілкування, що сприяє професійному та творчому зростанню педагогів.


« повернутися

Вхід для адміністратора