«Гра – це іскорка, що запалює вогник любові і допитливості до знань» В. О. Сухомлинський
13 лютого 2019 року естафету методичних заходів учителів початкових класів розпочав комунальний заклад «Дивізійська ЗОШ І-ІІІ ст.». На майстер-клас запросили вчителі вищої категорії Дротенко Лариса Аксентіївна та Шабанєвич Валентина Федорівна, які майстерно продемонстрували досвід роботи щодо використання ігрових технологій на уроках літературного читання та української мови як засобу розвитку особистості молодшого школяра.
Учні школи зустріли учасників заходу теплими словами та щирими побажаннями здоров’я, радості, натхнення та творчого вогнику, вручили на згадку про візит підкови щастя.
Колесник Лілія Федорівна, директор школи, ознайомила присутніх із темою, метою майстер-класів і навчально-дидактичним комплексом кабінетів початкової школи, а Дроботенко Ольга Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, на засіданні «круглого стола» презентувала досвід роботи педагогів з проблемної теми «Ігрові технології на уроках літературного читання та української мови як засіб розвитку особистості учнів початкової школи».
Під час відвіданих уроків Лариса Аксентіївна та Валентина Федорівна на практиці показали, що однією з технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, виховує особистість мислячу, самостійну, творчу є ігрова технологія. Переконали присутніх, що гра – іскра, яка запалює вогник допитливості, зацікавленості, активності, творчості, викликає позитивні емоції в процесі навчання, високої результативності, партнерської взаємодії. На уроці літературного читання батьки брали участь в інсценізації казки та виконували пісню на слова Ліни Костенко.
Учасники майстер-класу ознайомилися з презентацією районного методичного кабінету «Супервізія як стратегія покращення якості викладання», зрозуміли, що головна мета супервізора: здійснювати професійну підтримку та професійний розвиток педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, сприяти налагодженню партнерства між усіма учасниками освітнього процесу в умовах реформування системи освіти в Україні, впровадження Концепції Нової української школи.
Колеги обмінялися враженнями щодо відвіданих заходів та дали високу оцінку творчому доробку вчителів Дивізійської школи, зробили висновок, що в закладі створені сприятливі умови для навчання, розвитку, виховання кожної дитини Нової української школи.