A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Татарбунарської міської ради

Партнерство – шлях до успіху

Дата: 27.02.2019 15:24
Кількість переглядів: 326

Естафету педагогічних майстерень продовжили Гажа Олена Петрівна, вчитель початкових класів, Монастирліу Вікторія Андріївна, вчитель української мови та літератури КЗ «Глибоківська ЗОШ І-ІІІ ступенів».

Фото без опису

Олена Петрівна поділилася досвідом роботи з проблеми «Педагогіка партнерства на уроках через інтеграцію». Під час інтегрованого уроку математики та трудового навчання продемонструвала активні методи навчання, засновані на співпраці, активній участі дитини в навчанні: інтерактивні технології, організація дослідної роботи, стимулювання самоосвітньої діяльності учнів, використання методу проектів, діалогічні методи, стимулювання висловлювання власних думок,  створення проблемних ситуацій, впровадження методів самооцінки та взаємоперевірки. Учні вміло працювати з інформацією, в парі, групі, ставили запитання, критично мислили, були всезнайками, шукачами нового, дослідниками.

Фото без опису Фото без опису

Вікторія Андріївна презентувала досвід щодо формування ключових, предметних, міжпредметних компетентностей учнів за допомогою критичного мислення». На уроці позакласного читання в 5 класі за темою «Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» вчителем багато уваги було відведено на запам’ятовування тексту учнями (тестування, корегування деформованого плану, перегляд уривка мультфільму за казкою) та формування критичного мислення в п’ятикласників (складання асоціативних кущів, порівняння художнього опису та макетів сердець, дешифрування анаграм тощо). Підібрані методи та прийоми роботи спонукали дітей до пізнавальної активності, творчості, креативності, співпраці.

Фото без опису

Учасники педмайстерні ознайомилися з презентацією районного методичного кабінету «Педагогіка партнерства – шлях до успіху».

Фото без опису

Педагоги в тісному професійному колі обговорили проблеми педагогічного партнерства, інтеграції, ключових, предметних, міжпредметних компетентностей, критичного мислення та дійшли висновку, що шкільне освітнє середовище – це простір дитинства, який будується на засадах рівності, діалогу, співрозвитку, прийнятті спільних рішень.


« повернутися

Вхід для адміністратора