Майстерня інноваційної діяльності
З метою поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів; обміну досвідом з їх використання в інклюзивному класі; обґрунтування доцільності впровадження інновацій в навчально-виховний процес; аналізу готовності вчителя до інноваційної діяльності 27 листопада 2020 року був проведений перший онлайн-семінар на базі комунального закладу «Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ст.» для вчителів початкових класів і заступників директорів із навчально-виховної роботи за актуальною темою: «Можливості впровадження STEM-освіти в початковій школі в інклюзивному класі».
Учасники онлайн-семінару отримували інформацію щодо організації роботи, діяльності та посилання через групу у Viber від директора комунальної установи «Центр професійного розвитку» Паладій Марії Георгіївни.
Тодорова Світлана Іванівна, директор школи привітала учасників семінару, провела онлайн-екскурсію по школі, ознайомила з досвідом роботи колег щодо впровадження STEM-освіти.
Консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Жулавська Людмила Іванівна виступила з презентацією «STEM-освіта: впровадження та перспективи розвитку».
Показала переваги інтегрованого підходу до навчання у початковій школі, його практичну цінність заступник директора з навчально-виховної роботи Волканова Світлана Георгіївна.
Педагоги долучилися до перегляду бінарного уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в 3 (інклюзивному) класі Нової української школи за темою: «Вода – найзагадковіша речовина на Землі».
Учитель інклюзивного класу Станімак Марія Михайлівна та асистент учителя Котовенко Ольга Іванівна практично продемонстрували партнерську взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу, дослідницьку діяльність учнів, використання STEM-освіти, впровадження новітніх технологій, інтеграції навчальних предметів. Переконали, що зважене та систематичне використання інноваційних технологій дає змогу вчителю навчати із задоволенням, а учням охоче набувати низки життєво необхідних умінь: чути одне одного, прислухатися до думки іншого, відстоювати власну позицію, знаходити оптимальне рішення, організовувати власну роботу й працювати спільно, допомагати, приймати допомогу, радіти власним успіхам і досягненням інших тощо.
Учасники семінару активно долучилися до обговорення, обмінялися враженнями щодо продемонстрованих заходів і системи методичної роботи педагогічного колективу навчального закладу та подякували за таку форму проведення методичних заходів.