Майстерні творчості …
11 грудня 2019 року педагогічний колектив комунального закладу «Дмитрівська ЗОШ І-ІІІ ст.» радо зустрічав учителів початкових класів, інформатики, асистентів учителів інклюзивних класів, учителів-логопедів закладів освіти району.
У своїй творчій лабораторії вчитель 4-Б класу Мягченко Марія Савівна під час уроку та майстер-класу продемонструвала дослідницьку діяльність учнів, використання STEM-освіти, впровадження новітніх технологій, інтеграції навчальних предметів. Практично показала, що саме така організація навчально-виховного процесу розвиває творчий потенціал учнів, спонукає до творчого пізнання навколишньої діяльності, до встановлення причинно-наслідкових зв'язків, розвиває логіку, формує вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, в учнів формується ініціативність, самостійність, комунікабельність, громадянська свідомість, зростає адаптованість учнів до реалій життя, навколишній світ і різні процеси в ньому сприймаються цілісно.
З метою ознайомлення з власним педагогічним досвідом щодо використання ефективних методів і прийомів у корекційно-навчальному процесі з дітьми з особливими освітніми потребами запросила у свою педагогічну майстерню вчитель-логопед Георгієва Олена Іванівна. Гості мали змогу відвідати кабінет корекційно-розвиткових занять, обладнаний відповідно до сучасних вимог. Також Олена Іванівна майстерно показала інноваційні форми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Асистенти вчителів відвідали урок в інклюзивному класі. Вчитель англійської мови Міхова Тетяна Володимирівна та асистент учителя Котовенко Олена Іванівна під час уроку в 2-му класі продемонстрували плідну співпрацю вчителя та асистента з дітьми з особливими освітніми потребами. Під час презентацій педагоги висвітлили основні ролі асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням та роботу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Антова Валентина Миколаївна, вчитель інформатики, ознайомила педагогів з досвідом щодо впровадження компетентнісно-діяльнісного підходу в організації уроків інформатики та можливостями використання нових освітніх технологій в організації пізнавальної діяльності учнів.
Педагоги закладів освіти дали високу оцінку проведеним заходам та подякували за отриманий досвід.