A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Татарбунарської міської ради

Шлях до успіху

Дата: 19.04.2019 16:14
Кількість переглядів: 450

Квітневим ясним ранком завучів шкіл району зустрічав  Баштанівський навчально-виховний комплекс «Школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад».

Фото без опису

На затишному подвір'ї учасників семінару-практикуму  зустрічали хлібом-сіллю та  патріотичною композицією учні, урочисто  вбрані в  національний український одяг. А далі … Далі був сюрприз:  завучам запропонували пройти  методичний  квест:  за QR-кодом  визначити програму сьогоднішнього  семінару. Це було цікаво й  повчально, як  і всі заходи, які, завдяки партнерській взаємодії  райметодкабінету  з адміністрацією школи та  педагогами, дозволили розкрити  багатоаспектну палітру інновацій у методичній роботі, управлінській і  педагогічній діяльності. Адже  йшлося про нову соціально-педагогічну  роль заступника директора  з навчально-виховної роботи  у парадигмі освітньої реформи та нові підходи в навчанні  дітей у контексті Нової  української школи.

         Фото без опису

Щоб обмін досвідом роботи був дієвим і продуктивним, учасники  семінару були залучені в практичну  роботу через тренінги з  красномовними назвами «Шлях до  успіху» й «Завуч+», підготовлені й проведені райметодкабінетом. Адміністрація закладу – Рибак Олександр Валерійович, директор  школи, заступники директора  з навчально-виховної роботи Ющенко Жанна Михайлівна, Яковенко Олена Анатоліївна продемонстрували  найсучаснішу форму роботи з  підготовки вчителів до роботи в умовах освітньої реформи – коуч-майстерню.

Фото без описуФото без опису

Завучі шкіл мали  можливість ознайомитися з продуктивними коучинговими технологіями. Наприклад, техніка «колесо ефективної роботи», запроваджена  Оленою Анатоліївною Яковенко, дозволила кожному вчителю побачити свої досягнення й  невикористані резерви на шляху  освітньої реформи, а техніка « корабельна рада», фрагмент якої  проведений з групою вчителів у реальному часі, допоміг за короткий  час знайти  сучасні засоби та форми покращення  внутрішньошкільної  методичної роботи з педагогами. Рибак Олександр Валерійович і Ющенко Жанна Михайлівна продемонстрували  фрагмент  сократівських діалогів, цікавої  й глибокої  форми роботи  з молодими вчителями …

Фото без опису

І, звичайно, в програмі семінару було відвідування уроку в 1 класі, адже ці найменші діти  дали початок  великій реформі.

Фото без опису

Завучі шкіл, перебуваючи на інтегрованому занятті «Я досліджую світ» з першокласниками, побачили на власні очі, наскільки  розвинені діти і як активно вони  включаються в пізнавальну гру й навчальні дослідження, які  вчителька  Ганна Петрівна Ющенко майстерно  комбінує й створює для  первачків ситуації успіху. А результатом є гарні дитячі  уміння читати, писати, рахувати, висловлювати власну думку, уміння порівнювати й узагальнювати,  спостерігати … Тож немає  сумніву: саме через ігрові ситуації діти початкової школи  відчувають радість від процесу  пізнання й відкриття світу, а як наслідок – мають  гарні знання, уміння й навички.

        Фото без опису

Завершився семінар-практикум яскравим  учнівським святом «До  духовних джерел», під час якого діти показали свої таланти у віршуванні, співах, танцях і  костюмованих  презентаціях.

Підводячи підсумки семінару та методичного тижня, який передував йому і в ході якого були проведені відкриті уроки творчими вчителями, Баштанівської школи, заступники директорів з навчально-виховної  роботи  резюмували: незалежно від того, маленька школа, як  Баштанівський НВК, чи велика, як, наприклад, обидві татарбунарські школи  або Дмитрівська, - шлях до успіху відкритий усім, хто прагне  до вдосконалення й  самовдосконалення заради наших  дітей.


« повернутися

Вхід для адміністратора