Великий той учитель, який проймається справою, якої навчає. Катон Старший
У наш час перед школою постають принципово нові вимоги. Перш за все, це формування творчої особистості, всебічно розвиненої, здатної до критичного мислення, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та навчатися впродовж життя.
Саме тому вчителі початкових класів КЗ «Татарбунарський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» 21 жовтня 2019 року провели майстерні STEAM-освіти за актуальною темою: «Інтегративно-комплексний підхід як ефективний засіб формування ключових компетентностей школярів».
Учасники заходу відвідали інтегрований урок української мови та природознавства в 3-В класі, на якому Макарова Світлана Корніївна продемонструвала нові підходи до навчання учнів Нової української школи через використання новітніх технологій навчання.
Світлана Корніївна майстерно провела консультпункт щодо здійснення дослідно-експериментальної роботи за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)».
Халіна Наталія Віталіївна, заступник з навчально-виховної роботи, презентувала елементи експериментально-дослідницького проекту «Створення моделі нової школи в умовах Нової української школи».
Класний керівник 4-А класу Самойлова Ольга Леонідівна під час майстер-класу практично показала шляхи впровадження STEM-освіти в початковій школі, поділилася результатами навчальної діяльності учнів, показала переваги інтегрованого навчання у школі.
У межах проведених заходів відбулося засідання круглого столу «Перехрестя інноваційних думок», колеги обмінялись враженнями щодо відвіданого уроку та системи методичної роботи педагогічного колективу навчального закладу.
Після перегляду презентації, підготовленої районним методичним кабінетом, вчителі початкових класів зі шкіл району підкреслили, що зважене та систематичне використання інтерактивного навчання дає змогу вчителю навчати із задоволенням, а учням охоче набувати низки життєво необхідних умінь: чути одне одного, прислухатися до думки іншого, відстоювати власну позицію, знаходити оптимальне рішення, організовувати власну роботу й працювати спільно, допомагати, приймати допомогу, радіти власним успіхам і досягненням інших тощо.