День перший педагогічної конференції
26 серпня 2021 року в залі засідань відділу освіти Татарбунарської міської ради розпочався перший день серпневої конференції освітян за темою: «Професійний розвиток педагога: нові ролі вчителя в контексті змін» для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти Татарбунарської міської ради, Лиманської та Дивізійської сільських рад.
Директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Марія Паладій ознайомила всіх присутніх із програмою конференції та представила гостя – освітнього експерта, шеф-редактора порталу «Освітня політика», Заслуженого вчителя України, Віктора Громового.
Спікер провів семінар-практикум (strategic workshop) для директорів і заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти «Самооцінювання якості освіти на рівні закладу освіти». У ході заходу Віктор Громовий продемонстрував системний і комплексний підхід діяльності керівника, встановлення відповідності між діяльністю навчального закладу та його результатами, визначення прогалин і перегляд пріоритетів з метою планування подальшого розвитку.
Практично показав: як провести самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти; самооцінювання якості управлінського процесу та професійного розвитку на рівні закладу; самооцінювання прогресу учнів та ефективності роботи школи із створення передумов для успішного опанування ними ключових компетенцій; самооцінювання ефективності виховного процесу; самооцінювання якості навчального середовища закладу освіти; дієві «Практики, які працюють» у сфері самооцінювання.
Освітній експерт підкреслив, що самооцінювання якості освіти дає змогу зробити загальні висновки про досягнення школи, побачити позицію закладу за кожним індикатором, проаналізувати найбільш успішні та найбільш слабкі аспекти, ідентифікувати найважливіші проблеми, які можуть стояти на заваді подальшого розвитку.
В межах проведеного заходу присутні обмінювалися враженнями щодо почутого та побаченого. Підкреслили, що такий підхід до організації роботи дійсно професійний, якісний, практичний, дієвий, інноваційний, інформаційний...