A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
Татарбунарської міської ради

Для тих, хто в пошуку нового, нестандартного…

Дата: 28.10.2021 16:14
Кількість переглядів: 214

         28 жовтня 2021 року в залі засідань відділу освіти Татарбунарської міської ради Ушакова Маріанна Вікторівна, вчителька 1 класу комунального закладу «Струмківський навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти», провела майстер-клас для вчителів початкової школи за актуальною темою: «Розвиток критичного мислення в початковій школі (метод РАФТ».

    Фото без опису   Фото без опису

         У ході заходу педагоги поглибили та систематизували свої знання щодо розвитку критичного мислення в початковій школі, пригадали методику проведення таких методів: мозковий штурм, асоціативний кущ, діаграма Вена, ажурна пилка, знаємо-хочемо дізнатися-дізналися, товсті та тонкі питання, ментальні карти, фішбоун, сенкан, кошик ідей, метод ПРЕС, закінчи речення.

Фото без опису    Фото без опису

         Всі присутні детально ознайомилися зі стратегією  «РАФТ» – педагогічним методом, який дозволяє вчителеві так організувати процес взаємодії учня з інформацією, щоб він міг побачити ситуацію з різних, часом несподіваних для себе сторін, глибше проникнути в сутність речей.

Фото без опису   Фото без опису

         Зацікавив педагогів метод «Шість бантів» за технікою «Шість капелюхів»  Едварда де Боно, – простий спосіб паралельного мислення (співіснування різних точок зору одночасно), принцип якого полягає в тому, що кожен учень в процесі обговорення якоїсь проблеми «одягає» бант певного кольору та мислить так, як «вимагає» колір одягнутого банта.

Фото без опису  Фото без опису

Під час практичної роботи учасники заходу вдосконалювали свої знання, вміння, практичні навички. Кожна група готувала презентації щодо використання методів «РАФТ» і  «Шість бантів», яскраво їх презентувала.

Фото без опису    Фото без опису

На завершення Маріанна Вікторівна провела рефлексію, використавши метод «Кубування», запропонувала педагогам відповісти на шість запитань різних типів, що стосувалися теми.

Усі присутні погодилися, що запровадження технології критичного мислення сприяє набагато кращому засвоєнню знань, адже інтерактивність методики спрямована не на запам'ятовування, а на вдумливий процес пізнання світу, на постановку проблеми та пошуки її вирішення.

   Фото без опису   Фото без опису

Вчителі закладів загальної середньої освіти Татарбунарської міської ради та Лиманської сільської ради високо оцінили проведений майстер-клас. Подякували організаторам і фасилітатору за досвід, який представлено.


« повернутися

Вхід для адміністратора