Майстер-клас «Формування пізнавальних активностей на уроках шляхом розвитку критичного мислення»
Без творчого вчителя не може бути ні нової школи,
ні нового суспільства, ні вільної України.
О.А.Захаренко
Естафету методичного марафону «Практичні кейси: активні методи навчання та сучасні освітні інструменти» продовжили вчителі початкових класів. 23 лютого 2024 року вчителька вищої категорії, учитель-методист Олена Петрівна Гажа гостинно запросила педагогів громади на майстер-клас з елементами тренінгу «Формування пізнавальних активностей на уроках шляхом розвитку критичного мислення».
Керівник закладу Тетяна Панчева ознайомила з досягненнями творчої, компетентної, креативної вчительки – Олени Гажі, з перемогами її учнів і побажала плідної, насиченої роботи, миру та перемоги.
У ході заходу Олена Петрівна продемонструвала присутнім досвід своєї педагогічної діяльності, практично показала переваги інструментів, направлених на розвиток пізнавального інтересу, критичного мислення, використання проєктної діяльності та інтерактивних технологій.
Під час демонстрації власних відео уроків активно демонструвала всі новітні форми, прийоми, методи, технології та інструменти щодо розвитку творчих здібностей молодших школярів, які використовує на уроках.
Учителька залучила гостей до практичної частини через виконання різноманітних вправ, які сприяють розвитку пізнавального інтересу, творчих здібностей і критичного мислення.
Вчителі початкових класів мали змогу поглибити та систематизувати свої знання з розвитку критичного мислення в початковій школі, пригадати методику проведення різноманітних методів і прийомів: мозковий штурм, асоціативний кущ, діаграма Вена, ажурна пилка, фішбоун, сенкан, кошик ідей, метод ПРЕС, закінчи речення, кубування, ромашка Блума…
Консультант КУ «Центр ПРПП» Людмила Жулавська подякувала за проведений захід, підкреслила, що запровадження технології критичного мислення сприяє кращому засвоєнню знань, адже інтерактивність методики спрямована не на запам'ятовування, а на вдумливий процес пізнання світу, на постановку проблеми та пошуки її вирішення, а для вирішення будь-яких завдань слід, насамперед, організувати роботу вчителя в якості фасалітатора освітнього процесу та максимально активізувати діяльність учнів, формуючи в них потребу, вміння та навички критичного мислення.
Учасники заходу дали високу оцінку творчому доробку Гажи О.П. та зробили висновок, що в закладі створені сприятливі умови для гармонійного розвитку кожної дитини.
За ними – наше майбутнє!
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ! УКРАЇНА ПОНАД УСЕ!