Семінар-нарада для керівників закладів дошкільної освіти
29 серпня 2024 року на базі логопедичного пункту відділу освіти Татарбунарської міської ради в рамках серпневої конференції «Педагогічна майстерність та інноваційні методики: нові горизонти освітнього процесу» відбувся семінар-нарада для керівників закладів дошкільної освіти Татарбунарської міської та Лиманської сільської рад за темою: «Початок 2024/2025 навчального року: акценти для директора закладу дошкільної освіти».
Модератором та спікером заходу була Ольга Сиротенко, консультант КУ «ЦПРПП».
Мета заходу: розглянути пріоритети й особливості нового навчального року та допомогти керівникам закладів дошкільної освіти спланувати успішний старт освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Питання, які висвітлювались під час наради: про освітні втрати у дошкіллі через дію воєнного стану та шляхи їх подолання, пріоритети діяльності закладів дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році, опрацювання нормативних документів МОН України, рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 н.р. (Лист МОН від 27.08.2024 № 1/15368-24), організація безпечного безбар’єрного освітнього простору, питання та пропозиції від ЗДО (за попередньо проведеним опитуванням).
Також обговорювалися напрями, за якими будуть працювати заклади дошкільної освіти і які залишаються актуальними в умовах воєнного стану в 2024/2025 навчальному році: організація та підтримка безпечного освітнього простору в закладі освіти, психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу, створення умов для здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами, організаційно-методична підтримка керівників та педагогів ЗДО, педагогічна підтримка батьків вихованців.
На нараді були присутні завідувач логопедичним пунктом відділу освіти Майя Гроздєва та учитель- логопед Олена Георгієва. Вони звернули увагу присутніх, що правильно проведене обстеження, чітке діагностування, вчасне консультування, правильно вибрані логопедом напрями та відповідні принципи корекційного впливу створюють можливість комплексно, швидко та вчасно допомогти дошкільнику подолати певні мовленнєві порушення, й цим в свою чергу забезпечити засвоєння дитиною необхідного мінімуму знань та вмінь, передбаченого Базовим компонентом дошкільної освіти.
Тому фахівці логопедичного пункту, батьки та вихователі повинні працювати в тісній співпраці, прагнути до створення єдиного підходу в корекційно-виховній роботі.
Зустріч була продуктивною, цікавою, пізнавальною. Всім керівникам було надано кейс з методичними рекомендаціями та посилання на корисні ресурси, які допоможуть зробити освітній процес ефективнішим та цікавішим.