Семінар-навчання для заступників директорів «Штучний інтелект в освітньому менеджменті: нові можливості»
Сьогодні, 11 жовтня, в залі засідань відділу освіти пройшла зустріч заступників директорів шкіл Татарбунарської та Лиманської рад.
Говорили про справи, які стосуються кожного вчителя:
Як правильно оцінювати учнів 5-7 класів у НУШ.
Особливості атестації вчителів і тарифні розряди.
Оновлення даних в Єдиній атестаційній системі.
Участь педагогів у методичних заходах громади.
Формат проведення Всеукраїнських олімпіад цього року.
На важливі особливості атестації педагогічних працівників звернула увагу Людмила Жулавська, консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», підкреслила, що атестація — це не просто формальність, а важливий інструмент для розвитку професійних навичок вчителів та підвищення їхньої кваліфікації. Окремо було виділено питання щодо категорій педагогів, які мають право на позачергову атестацію, а також ті, для кого передбачені спеціальні умови проходження атестації. Важливим аспектом стало встановлення тарифних розрядів, яке має безпосередній вплив на рівень заробітної плати вчителів. Людмила Іванівна пояснила, які вимоги повинні бути виконані для підвищення тарифного розряду та як правильно оформити всі необхідні документи.
На нараді заступників директорів шкіл особливу увагу привернув семінар-навчання, який провела Марія Паладій, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників». Тема семінару — «Штучний інтелект в освітньому менеджменті: нові можливості» — викликала жваве обговорення та зацікавленість серед учасників. Марія Георгіївна розповіла про те, як інструменти ШІ можуть значно полегшити роботу педагогів , адміністрації шкіл та допомогти у прийнятті важливих рішень. Від автоматизації рутинних процесів до аналізу великих масивів даних , штучний інтелект відкриває нові перспективи для управління навчальним процесом і організацією освітніх закладів.
Зустріч показала, що освітній менеджмент вже зараз стикається з великими змінами, і ті, хто зможе ефективно інтегрувати інновації, отримають величезну перевагу у розвитку сучасної школи.